מיתוג מוזיקלי לעסקים
מה הוא מיתוג מוזיקלי?
מיתוג מוזיקלי הוא תהליך של יצירת סאונד ייחודי לעסק שלך על ידי מפיק מוזיקלי שיגרום ללקוח הפוטנציאלי לזכור או להזכר בך כשהוא זקוק לשירותים שאתה מציע. דוגמא למיתוג שגורם ללקוח להזכר בך היא למשל ג'ינגל עם מספר טלפון מושר עם לחן קליט וזכיר כדי לגרום לו לזכור אותך ולהתקשר אליך ראשון! אך יש עוד המון אפשרויות וסוגים של מיתוג מוזיקלי שמכניסים אותך לתודעה של הלקוח, אפשר להכניס קאטצ' פרייז או מבטא מסויים (לדוגמא "יש יד 2") וכמובן ללכת על מוזיקה עם סלוגן מושר בהם תוכל להשתמש בתוכן שיווקי בכל הפלטפורמות, החל מפרסומות רדיו וטלויזיה, תוכן ויראלי לדיגיטל (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וכו') ועד ירידים, מתחמי קניות, מבצעי קניונים וכמובן בטלפוניה ובIVR במרכזיה בעסק. גם אם אתה עסק קטן או חדש, מיתוג מוזיקלי מעמיד אותך בשורה אחת עם המתחרים הגדולים שלך מבחינת התודעה של הלקוח.
במה שונה מיתוג מוזיקלי מפרסומת רגילה?
ההבדל העיקרי בין מיתוג מוזיקלי לפרסומת רגילה הוא שלרוב פרסומת רגילה תיהיה ממוקדת מטרה והתוכן שיהיה בה יהיה נקודתי ורלוונטי לאותה תקופה. נניח כשמדובר על מבצע מסויים, או תשדיר לחג. המוזיקה בו תיהיה מוזיקה מתוך ספריה קיימת ולא ייחודית ללקוח ולרוב היא תיהיה עם קריינות בלבד. זאת אומרת שלא יהיה בה ייחוד אלא רק פרסום נקודתי. מטרת המיתוג הוא לייצר אריזה מוזיקלית לעסק או למוצר שלכם כך שתוכלו להשתמש בה שוב ושוב ובכל פלטפורמה כך שהלקוח כבר יזהה את העסק ואת המוצר שלכם. זאת הרי המהות של ג'ינגלים – שהלקוח ייחשף אליך וגם יזכור אותך. לכן כשאנו מפיקים לך אריזת מוזיקלית, הכוללת סלוגן מושר וקליט עם מוזיקה ייעודית שמתאימה לאופי העסק, המוצר והלקוחות שלו שהיא ייחודית רק לו, הלקוח לא ייתקל בה רק כג'ינגל רדיו או טלויזיה אלא בכל מקום שתחברו לפרסם בו. יוטיוב, פייסבוק, בקניונים ומתחמי קניות וגם כשהלקוח כבר מתקשר לעסק, הוא מקבל ביטחון בעזרת הג'ינגל כי הוא יודע שהוא הגיע למקום הנכון.