כמו בג'ינגלים ופרסומות לרדיו, גם עולם הג'ינגלים לטלפון מלא ברעיונות יצירתיים והגדרות שונות.
שני סוגי הג'ינגלים העיקריים הם ג'ינגל IVR (או בעברית ג'ינגל למרכזיה או נתב שיחות) וכן ג'ינגל למענה הקולי.
את ההבדל המפורט בין השניים, תוכלו לקרוא בעמוד השאלות והתשובות: "מה ההבדל בין קריינות לIVR לקריינות למענה קולי"
עם השנים לג'ינגל IVR או ג'ינגל למענה קולי נוצרו שמות רבים,
ביניהם: המתנה נעימה, פאנטון עסקי, ביזנסטון, צלצול המתנה, צליל המתנה, שיר בהמתנה וכולם מדברים על אותו הדבר.
מדובר בג'ינגל שהלקוח שומע כשהוא מתקשר לעסק שלך ויכולות להיות להיות מספר מטרות, בהתאם לאופי העסק.
ג'ינגל IVR נועד לנתב את הלקוח בין המוקדים השנים בעסק בעוד שג'ינגל למענה קולי מיועד לעסקים קטנים עם קו אחד.
מה שונה ג'ינגל IVR או ג'ינגל למענה הקולי מג'ינגל לרדיו?
הפקה מוסיקלית של ג'ינגל עסקי לטלפון שונה מהפקת ג'ינגל לרדיו כיוון שלא מדובר בעוד פרסומת ששומעים על הדרך.
מדובר בזמן בו אתם מקבלים את תשומת הלב המלאה של הלקוח כיוון שהוא זה שהתקשר אליכם!
זה אומר שאתם יכולים לתת לו מידע, שבג'ינגל לרדיו, סביר להניח, הייתם מוותרים עליו מפאת עלויות.
זה יכול להיות כתובת העסק, אתר האינטרנט של העסק ואפילו דף הפייסבוק. כמובן גם מבצעים ושאר מידע שיווקי.
זה הזמן שלכם "לדחוף" ללקוח כמה שיותר מידע ואף למכור לו בעזרת הג'ינגל – והכל "חינם, אין כסף", לא תנצלו את זה?
אז לפני שמתחילים, הדבר הראשון שאתם צריכים להחליט הוא איזה סוג ג'ינגל יתאים לעסק שלכם.
בעמוד זה תוכלו להאזין לדוגמאות ג'ינגלים לIVR וג'ינגלים למענה קולי בהפקתנו.